Dostawa i odbiór osobisty

Formy płatności

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

  • „Za pobraniem” – gotówką kurierowi, przy odbiorze przesyłki.
  • „Płatność on-line (przedpłata)” – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych przelewy24.pl
  • „zwykłym przelewem bankowym” – można przesłać nam potwierdzenie dokonania przelewu, co znaczenie przyśpieszy zaksięgowanie wpłaty i realizację zamówienia.
  • Płatność w sklepie FEBLA – w kasie sklepu gotówką.

Dostawa

Czas realizacji zamówienia wynosi 7-8 dni roboczych. Elementy są produkowane przez nas dopiero po złożeniu zamówienia przez Kupującego. 

  • Jaki jest koszt wysyłki?
    Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów/wagi zamawianego towaru. Przesyłki kurierskie już od 25 zł. Szczegóły podane są przy poszczególnych produktach na stronie sklepu.
  • Czym wysyłacie przesyłki?
    zapewniamy swoim klientom następujące formy dostawy:
    Kurier DPD/DHL, UPS – opłata porto zgodnie z cennikiem
    Odbiór osobisty w siedzibie firmy – bez kosztów pakowania i wysyłki – bez względu na wartość zamówienia
  • W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
    Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
    W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. W chwili wygenerowania listu przewozowego, klient zostaje poinformowany mailem. Umożliwia to śledzenie przesyłki na stronie firmy kurierskiej.
  • Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
    Najprościej skontaktować się z firmą kurierską, za pośrednictwem której została nadana przesyłka. Link do śledzenia paczki zostaje przesłany pocztą elektroniczną mailem na adres e-mailowy wskazany przez kupującego.
    Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (56) 656 24 87 lub korzystając z formularza kontaktowego.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.