Formy płatności
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
- „Za pobraniem” – gotówką kurierowi, przy odbiorze przesyłki.
- „Płatność on-line (przedpłata)” – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych przelewy24.pl
- „zwykłym przelewem bankowym” – można przesłać nam potwierdzenie dokonania przelewu, co znaczenie przyśpieszy zaksięgowanie wpłaty i realizację zamówienia.
- Płatność w sklepie FEBLA – w kasie sklepu gotówką.
Dostawa
Czas realizacji zamówienia wynosi 7-8 dni roboczych. Elementy są produkowane przez nas dopiero po złożeniu zamówienia przez Kupującego.
- Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów/wagi zamawianego towaru. Przesyłki kurierskie już od 25 zł. Szczegóły podane są przy poszczególnych produktach na stronie sklepu. - Czym wysyłacie przesyłki?
zapewniamy swoim klientom następujące formy dostawy:
Kurier DPD/DHL, UPS – opłata porto zgodnie z cennikiem
WYSYŁKA TYLKO NA TERENIE POLSKI!
Odbiór osobisty w siedzibie firmy – bez kosztów pakowania i wysyłki – bez względu na wartość zamówienia - W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. - Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. W chwili wygenerowania listu przewozowego, klient zostaje poinformowany mailem. Umożliwia to śledzenie przesyłki na stronie firmy kurierskiej. - Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się z firmą kurierską, za pośrednictwem której została nadana przesyłka. Link do śledzenia paczki zostaje przesłany pocztą elektroniczną mailem na adres e-mailowy wskazany przez kupującego.
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (56) 656 24 87 lub korzystając z formularza kontaktowego.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.